Återbesök

Minus 14,2 kg nu - det tar sig!
13,5 kg kvar till startvikten...
Målet är innan jul, så man kan äta julbord med gott samvete ;)
Bara det läker så ska jag ut på långpromenader!
Nu blir det bara kortare bitar, typ till brevlådan.
Men först och främst ligger fokus på Wilma! <3

Idag är det då dax för återbesöket på sjukan.
Sömn är en bristvara här idag,
höll på och försökte få Wilma att komma till ro från kl 22 till 3 i natt.
Hon ville snutta på tutten hela tiden, och så somnade hon där.
Och så fort jag la bort henne börja hon skrika.
Det blir väl så i början innan man hittar rutiner och lär sig hur hon vill ha det.
Fick i alla fall sova fram till 8 i morse, då vaknade jag av mig själv,
och väckte Wilma så hon fick äta.
Nu ligger hon och sover på pappas mage, han sover nog han också.
Jag passar på att äta lite frukost nu,
sen ska jag göra oss i ordning för att rulla iväg om en timme :)

Kommentarer
Postat av: Liten prinsessa

Hej jag ser att du har fått din dotter nyligen den 31:a =) ja fick min dotter den 30:e hehe. Det skulle vara roligt o prata lite om aming,sovdags osv lite hur det går om du självklart vill.

2011-09-05 @ 18:51:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0