Hemma

Nu har vi kommit hem och landat ordentligt med lilltjejen vår <3
Vi börjar så smått komma in i allt vad bebis innebär,
som blöjbyten och amning och sova...
Helt magiskt med en liten här hemma,
och oj så fort man hittar in i rollen =)

Tänkte bara att jag skulle uppdatera så ni vet att vi har det bra,
jag håller på att knåpar ihop förlossningsberättelsen,
men det är en liten fröken som avbryter mig lite då och då.
Sen måste jag kolla papperna från förlossningen också,
tider och lite sånt flyter ihop i minnet ;)

Wilma-info:

Född: 2011-08-31
Kl: 9.18
Vikt: 4290 gram
Längd: 52 cm
Huvudomfång: 34,5 cm


Kommentarer
Postat av: fannie :)

fin blogg ! :)

lust att följa varandra på bloglovin ?

2011-09-03 @ 10:06:58
URL: http://fanniedanneker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0