Min stora tjej <3 vi fick åka upp på bb oc...

img_4544 (MMS)

Min stora tjej <3 vi fick åka upp på bb och vara kvar över natten, om vi ville. Så vi tog chansen, för Wilma spyr upp en hel del fostervatten och vill inte heller suga ordentligt på mina tuttar. Så här får vi pressa fram så hon får slicka i sig, latmajan! I natt har INGENTING dugit åt fröken, så hon har typ gallskrikit i 5 timmar! Nu verkar hon äntligen ha somnat. Tur vi är två så vi har sovit i skift! Nu måste jag nog leta upp något ätbart!


Kommentarer
Postat av: Emelie- Mamma till Emma

Naaw lilla stumpan då. Tyckte det var bra av er att stanna en natt där så ni har nära till så ni har nära till hjälp om det är något.

Jag tyckte det var skönt för att komma in i lite rutiner, det där med att vakna.

Kramar från oss till er <3

2011-09-01 @ 06:54:35
URL: http://morsanem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0