Mycket sömn

Igår kväll hade Wilma lite svårt att somna, och var lite gnällig.
Men tillslut somnade hon i alla fall någon gång vid tolvtiden tror jag.
Sen sov hon till 3.30, åt mat och somnade igen vid 4,
och sen vaknade vi vid 6.20 och märkte att pappa Adde hade åkt utan att vi vaknat!
Efter den maten vart det två blöjor, och lite mer mat sen har hon bara sovit. Igen.
Vi har varit och handlat lite på ica, min matlust är helt borta!
Är vrålhungrig, men mår illa, och klarar inte av att äta.
Så nu har jag köpt sånt som slinker ner lätt så jag kan få ordning på detta igen.
Lite bananer, risifrutti och en fryst soppa.
Tog en drickyoghurt i bilen på väg hem också.
Och har fått i mig en banan nu också.

Ska ta och mysa ner mig i soffan med lilltösen.
Så jäkla tråkigt väder, vi som ville ut på promenad!

Kommentarer
Postat av: Sandra

jag längtar sååå tills jag får träffa snuttan <3

hör av mig så fort jag blir frisk <3

2011-09-14 @ 14:30:55
URL: http://sandralitzell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0