Mys

Vad mycket tid en liten kan ta upp! Här hinner man inte uppdatera mycket.
Passar mest på att sova eller äta när lillstumpan sover.
Allt flyter på så bra som de borde, lite upp och ner hela tiden!
Men tack gode gud för dom 10 pappadagarna,
hade varit svårt utan att ha honom i närheten nu i början.
När jag ammar så springer han ungefär tusen ärenden åt mig under tiden,
för jag kommer på att jag behöver ha något. Guld! <3

Vi har haft "BB på väg" här i fredags,
för dom skulle ta det där "PKU-provet".
Och testade även gulheten på lillfröken,
som låg i b-zon för gulsot när vi var på bb, vad nu det innebär...
Inget farligt tydligen, men dom har följt upp det.
Så dom var även ut idag igen och kollade.
Skönt att dom kommer ut till en så man slipper pallra sig iväg!
I morgon ska vi på återbesök på Ackis,
ska bli spännande och se om hon gått upp något eller om hon gått ner.
Får se om vi lyckas komma iväg i tid också ;)
Ska packa i ordning allt ikväll i fall vi får en dålig natt...

Naveln lossnade nyss också, skönt och slippa den illaluktande klumpen! =)

Jag ska försöka skriva lite efter sjukhusbesöket i morgon,
nu måste jag nog fixa något ätbart innan jag svimmar! ;)

Och förlossningsberättelsen ska vara publicerad nu om de inte blivit nåt knas! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0