Natt och dag

Det har verkligen tagit en helomvändning om nätterna nu!
Helt plötsligt får vi sova utan pip och gnäll!
Helt otroligt vad bra hon sover, såå skönt!
Igår kväll kom vi hem rätt sent från Addes föräldrar,
så Wilma somnade 23.30, men vaknade inte för mat förrän 4.30!
Och då räckte det med ena tutten, sen tvärslockna hon igen.
Vaknade gjorde hon igen strax efter 8 och åt igen.
Men det funkar klockrent utan ersättning nu också,
förmodligen för att min mjölk har hunnit ifatt hennes matvanor nu.
Är ändå skönt att ha ersättning hemma i fall att, man vet ju aldrig...

Nu sitter jag och dricker kaffe, och Wilma flirtar med sin giraff i vagnen.
Vi ska snart göra oss klara och åka till mamma/mormor.
Blir nog en sväng på IKEA idag, hoppas syster/moster följer med också :)

Och det är sååå spännande, en i föräldragruppen åkte in på förlossningen igår!!!
Har inte hört något sen igår när vi smsade lite, då hade hon ont men var fortfarande hemma.
Längtar sååå efter att få höra något i från dem, och se vad det blev för något! :)
Sen är det bara en kvar i gruppen, som ska ha i början på oktober.
Och så väntar vi på att den första ska få komma hem från sjukhuset,
dom fick ju alldeles för tidigt.
Men sen ska vi ses och bebismysa allihop! :)

Nej, nu ska jag nog klä på lillfröken så vi kan åka iväg :)

Kommentarer
Postat av: Tess

Jätteskönt ju!



Vecka 39 ska ag vara frisk för då MÅSTE jag till IKEA o då hoppas jag på sällsis fr svägerskan o brorsdottern =) (min badrumsmatta kommer in då =p).



Fin ny header! =)

2011-09-19 @ 13:51:41
URL: http://motherwomanwife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0