Nöjd trio

Har precis kommit in från en promenad med vagn & hund.
Så jäkla skönt att röra på sig igen, utan att sniglarna kör om!
Har knappt ont längre "där nere" så nu kan man gå normalt med.
Nu ligger Wilma och snusar gott i sin vagn,
och Theo ligger och mumsar på en Denta Stix.
Han var såå duktig! Första gången jag gick själv också.
Däremot gick han in i vagnen några gånger när han fick syn på annat. 
Men han måste också få tid och vänja sig vid vagnen,
snart kommer det gå galant! =) 

Tidigare idag var BVC ut på besök.
Vi vägde Wilma, som har börjat gå upp igen.
4140 gram väger hon nu, min stora tjej!
Vi vägde henne naken, och vad tror ni hon gör när jag går för att sätta på ny blöja?
Jo, hon kissade på min mage! Tack sötnos ;) Haha!
Fick lite små infogrejer och sånt, och så prata vi lite om sömn osv.

Men nu ska jag ta och vila medan lillan sover! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0