Skön natt

Återbesöket igår gick över förväntan!
Wilma var lugn och snäll under hela tiden folk klämde på henne =)
Började med att väga henne - 4085 gram. Mycket väl godkänt!
Sedan kollade dom hörseln, och det fick också godkänt!
Och sedan var det liten check av höfter och leder,
öron, ögon, ryggrad... You name it!
Vi fick åka hem med ett toppbetyg på Wilma! <3

Natten som var har varit så bra såå,
jag har blivit förvånad varje gång jag vaknat
och insett att tiden faktiskt gått och hon sovit!
Vi gick och la oss allihop vid tolv, då fick hon mat.
Sedan vaknade vi vid två, åt och somnade om.
Samma vid fyra, och sedan sov hon ända till åtta!
Och hon har sovit själv hela natten! Imponerande tjej!
Hon har varit vaken fram till nu, och hunnit med hela två mål mat till,
och nu ligger hon och sover för sig själv igen =)

Idag blir det nog till att införskaffa bröstpump,
mina tuttar dör snart och är alldeles knöliga!
Ska få köpa Em's gamla pump, som hon inte behöver längre <3

I eftermiddag kommer min mormor & morfar och hälsar på, skoj! =)
Får se vad dom säger om lilla barnbarnsbarnet... ;) Långt led där!

Nu ska vi äta frukost medan lillan fortfarande snusar!


Kommentarer
Postat av: Tess

Sv: Hehehe!!!

2011-09-06 @ 12:35:00
URL: http://motherwomanwife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0