Torsdag

Gårdagen blev riktigt bra, trots sömnbrist!
Och efter mitt mobil-inlägg i natt så somnade tösen om och sov till 8.
Då hade vi varit vakna 1½ timme,
men jag trodde det skulle räcka med tutte för att hon skulle somna om.
Men hon vaknade igen när jag lagt henne,
så det var bara upp och göra lite ersättning.
Sen sov prinsessan som en stock igen :)

Idag har vi varit in på Babyproffsen på morgonen
och köpt en ny snorsug, för Theo tuggade sönder den förra!!
Sen for vi och hämtade upp min lillasyster och
åkte hem till vår mormor & morfar och åt lunch med dem!
Där bjöds det på gravad(?) lax med potatis till förrätt,
fläskkotletter, potatis & någon gräddsås till huvudrätt,
och nybakad äppelpaj med vaniljsås till efterrätt.
Fint ska det va, när barnbarn & barnbarnsbarn kommer på besök! ;)

For hem till mig, för skulle få besök av en försäkringskille från Trygg Hansa.
Min syster var snäll och tog ut Theo på en långpromenad under tiden,
så jag hade en mindre att tänka på.
Theo är så extremt social av sig, som ni vet,
så att hålla honom och en bebis....... Nääää....
Skjutsade hem syster yster och fick med mig en fåtölj hemifrån dem.
Syster fick en hundring för den.
Satt i den och ammade hos dem när vi var där sist,
och den var verkligen perfekt så jag la ett bud. ;)
Ingen fåtölj dom använder, den har stått i deras "torkrum" i hundra år!

Nu ska vi försöka komma på något att göra,
Adde känner sig pigg på att hitta på något idag.
Han fick ju sova massor i natt :)

Men än så ropar vi inte hej ang. sömnen.
Får se vad nästa natt har att bjuda på...

Nu ska vi i alla fall äta middag :)

Kommentarer
Postat av: Tess

Dax att ändra headern kanske ;).

2011-09-15 @ 21:19:58
URL: http://motherwomanwife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0