Vi bara myser vi...

Igår lämnade jag Wilma ensam med pappa Adde för första gången.
Det gick hur bra som helst, fast det kändes kan jag lova!
3 timmar fick dom klara sig själva igår, medan jag var på Mary Kay "möte" :)
Det kändes ändå bra att kunna släppa henne bara för en stund,
man måste nog börja i tid så det inte blir så svårt senare.
Men nu kommer det dröja innan jag släpper henne igen ;)

Idag ska vi iväg till IKEA med Wilmas faster Tessan,
och ikväll ska vi åka på Aloe Vera "visning" hos Em's syster :)
Full fart hela tiden!

Igår på dagen hängde vi med Em & mini Em nästan hela dagen,
vi lunchade, var på bvc med mini Em & vi fikade.
Promenerade i Knivsta och bara myste :)

Har haft en superlugn morgon, Wilma sover och jag har fått dricka kaffe själv!
Ska försöka hinna vika in all tvätt nu också innan hon vaknar.

Har börjat med Liberos storlek 2 på blöjor på natten,
för Pampers-1:orna läcker om de blir lite för mycket.
Men såklart så läckte det i natt, kan det vara att blöjan blev för stor i stället kanske?
Vi står nog lite mitt emellan 1 & 2 nu, lite jobbigt.
Ska testa lite andra märken så får vi se...

Näää göra lite nytta var det ja!

Kommentarer
Postat av: Janina

pampers rekommenderas varmt.

Vi körde rätt länge på libero under dagen och pampers under natten innan vi sedan bytte till endast libero.

Men det är bara att testa sig fram till det som passar en själv :)

2011-09-27 @ 15:27:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0