Wilma 1 månad

Idag blir min lilla prinsessa 1 månad!
Kan ni fatta? Redan! Tiden går för fort, kan vi pausa?

I natt har hon varit en duktig tjej och sovit massor!
Mamman är superutvilad och redo för en fartfylld (?) helg!
Ca 22.00 somnade hon på mitt bröst i soffan, och ca 22.30 la jag henne i vaggan,
och hon vaknade inte ens lite då. Sen vaknade hon vid 3.00 och åt mat.
Sen var hon pigg och glad och låg och småsnackade och försökte väcka pappsen ;)
Hon somnade om vid 4.30 och sov ända till 8.30! :)
Och nu sover hon igen, hon somnade om vid 9.00...
Men hon sov knappt något igår på hela dagen, så hon tar väl igen sig lite!

Igår var vi på BVC, och tittade i skruttans mun för jag misstänkte torsk.
Japp, det var det! Så nu ska vi börja med att badda med bubbelvatten.
Supervanligt hos bebisar, och oftast lätt att bli av med.
Vi passade på att väga och mäta henne också:
Längd: 56 cm
Huvudomfång: 37 cm
Vikt: 4740 gram!!!

Helt otroligt vad hon går upp i vikt!
Måste ha raketbränsle i tuttarna ;)

Igår fick sista paret i föräldragruppen sin lilla dotter!
Så nu har vi våra bebbar här, alla fyra! :)
Jag och Wilma längtar något otroligt efter att få träffa allihop!
Tre tjejer och en kille blev det, Wilma, Della, Filip & Vilda :)

Såg att blogg.se fått sig en app? Äntligen!
Kommer däremot inte in på mobilen, för dålig täckning här hemma,
ska nog pallra mig ner till Knivsta och fixa lite.
Hoppas syster yster är hemma så man kan passa på att fika :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0