Wilma 1 vecka idag

Minus 15,6 kg - tjoho!
Igår köpte jag en bröstpump - idag är tuttarna mjuka!
(Trots att jag ej använt den än). Ovärt? ;P
Äh, kommer säkerligen behöva pumpa någon gång framöver...

Har haft en halvdålig natt, fram tills att Wilma tillslut somnade i alla fall.
Men vi var ute på äventyr igår, så hon vart nog lite övertrött.
Så vi förlåter henne för det ;)

I morse tog jag och badade lillpluttan.
Mys! sa Wilma och tindrade med ögonen!
Så vi hade nakenfis-mys på morgonen <3

Nu sitter vi och väntar på faster Tess som ska komma och titta på skruttis! =)
Eller jag sitter och väntar, Adde är och handlar fika.
Hans mormor med man kommer även senare.
Så det blir fullt upp med besök idag med, skoj! =)

Har försökt få tag på BVC idag, utan framgång.
Att dom inte hört av sig än? Wilma är en vecka idag!!!
När BVC-tanten var på föräldrautbilningen sa hon att DOM hör av sig efter typ 1 dag!
Har i alla fall lämnat meddelande, får se om någon bryr sig om att ringa tillbaka...
Någon som har en aning om hur man får tag i dem?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0