Ännu en helnatt

22-6.45 och nu har hon somnat om igen efter lite käk! Helt fantastiskt skönt, och i natt har även jag kunnat sova. En gång vaknade hon och ville ha nappen som hon tappat, men sen har vi båda sovit som stockar! Jag njuter varje sekund av dessa nätter, man vet aldrig när det vänder! (Hoppas på aldrig!)

Jaha, vad gör jag vaken såhär tidigt då? Jag var så pigg så kunde inte sova mer. Så nu dricker jag kaffe (otippat!) framför Nyhetsmorgon (otippat!). Vilket varierande liv man lever ;)

Vad supermysigt i Sigtuna igår. Vi var alla jättehungriga när vi kom dit, så vi började med en lååång lunch. Det blev en bakpotatis med skagen för min del - sååå himla god, godaste jag ätit tror jag! Och på det blev det en varsin latte. Och så skulle småtjejerna ha mat på det med. Så vi satt nog i nästan 3 timmar, tills vi tillslut tog oss iväg på en mysig promenad på strandpromenaden när alla tjejer hade somnat.

Har nog inga planer alls resten av veckan, vad jag kan komma ihåg, så om någon vill hitta på något så är det bara att skrika till! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0