Babycafé

Försökte blogga från mobilen igår, men det gick ju som vanligt inte alls.
Idag blir det Babycafé för vår del, med Em & mini Em.

Jag har hunnit med en dusch nu på morgonen,
passade på medan Adde fortfarande var hemma,
så jag skulle slippa känna mig stressad i fall pluttan skulle vakna.
Och självklart vaknade hon när jag stod i duschen,
men som tur var fick pappsen henne att somna om på 2 röda.

Jaha, och här sitter jag & myser under en filt i soffan.
Har precis klämt i mig en avokado till frulle.
Blir ju mackor & kaffe på Babycafét sen,
så tisdagar behöver man inte äta någon ordentlig frukost,
bara så man håller sig till efter babysången :)

Ringde till Försäkringskassan igår ang. min sena föräldrapenning.
Jag hade ju missat det där absolut sista steget,
så dom hade inte fått in min ansökan.
Men hon jag pratade med fixade och donade,
så min ansökan skulle behandlas så fort som möjligt!
Så inom 2 arbetsdagar skulle den behandlas,
och sen betalas det ut snarast! :)
Skönt det, man får lite panik när man aldrig får några pengar!

Ska nog ta och slänga på mig lite smink idag,
så bäst att jag går och gör det innan prinsessan vaknar!
(Tror dock att jag kommer få väcka henne)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0