Badtunnehäng

Igår kväll när vi låg och jäste på soffan efter vår supersmarriga tacomiddag, så fick jag ett sms av Emelie. Hon undrade om vi ville komma och bada i deras badtunna med dem, och att dom skulle lämna lilla Emma hos hennes farföräldrar i så fall. Klart vi inte bangade på det, så vi ringde Wilmis farmor & farfar som mer än gärna ville barnvakta sötfisan!
Det var så himlans skönt att sitta där i det varma vattnet, och bara vara vi fyra utan barn. Det var ett tag sen, det var dagen innan Emma kom till världen! Alltså 29 april! Oj vad tiden går fort insåg jag nu!
Och när vi hämtade lillfisan sen så hade hon precis somnat i fasters famn. Hon hade skött sig alldeles exemplariskt (hade vi förväntat oss något annat?) och varit på sitt bästa humör! Hon hade "babblat" på så dom knappt hört tvn! Hihi!

Nu ligger hon och snarkar här bredvid mig i soffan. Mysan!
I veckan som kommer ska vi mest bara mysa,
kanske blir en sväng på babycafet på tisdag om vi orkar pallra oss iväg dit.

Ha en fin söndagskväll!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Leka med mig på onsdag? Jag är ledig, :)

2012-01-15 @ 19:02:10
URL: http://sandralitzell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0