Bakisdag i Dillne

Här har vi inte gjort många knop idag!
Jag har mått skit i natt, så underbara A har tagit Wilma.
Ändå är jag helt slut idag,
fast vi inte gick upp förrän framåt 11...

Började dagen med pizzabuffé här i stugan.
Hade köpt ett gäng olika fryspizzor som vi slizade upp och delade på :)

Sen har vi bara legat på soffan och tryckt i oss godis och chokladtårta!

Wilma, hon vill inte sova alls idag.
Det vill jag.
Kanske ska lämna henne med A en stund.
Fräckt!

Vi är just nu ensamma i stugan, lilla familjen.
Ullis & Håkan har åkt för att ha lite minijul med H's mor.

Har ont i halsen också.
Det är synd om mig idag.

Hoppas ni fått en fin start på det nya året.
Lova inget som ni inte kommer kunna hålla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0