Bättre

Har inte sovit många timmar denna natt. Kunde inte somna förrän vid 4-tiden pga en högt snarkande sambo. Som dessutom inte gick att väcka och få tyst på. En timme senare vaknade Wilma och ville ha krubb. Vart pigg igen. Hade svårt att somna om. Så runt 6 sov jag nog igen... Och 8... Ja, då ville Wilma göra morgon! Så det var bara att kliva upp det. Vägde upp sömnbristen med några koppar kaffe och ett gäng tekakor.

Sen tog jag Wilma & vagnen och åkte till Sandra för en lååång, välbehövlig promenad med tillhörande skitsnack. Spydde ur mig allt jag hade på hjärtat, om allt möjligt. Allt som var piss. Allt jag inte håller med om. Osv. Ni vet - ventilera med en fin vän. Sånt gjorde vi jämt förut, men nu har, i alla fall jag?, inte haft så mycket att "spy" ut.

Nej, nu mår jag mycket bättre! :)
Bara att jag är så jääädra förbannad på min vagn. Eller ena hjulet. Pyspunka. Böt ju två, om ni minns? Nu börjar de andra två originaldäcken krångla, och särskilt det ena. Dom jag bytte förut? Nä, dom har jag inte behövt ens att pumpa en endaste gång! Så, någon dag ska jag ta mig till den cykelverkstan och skaffa nya slangar, för dom var bra dom!
Ena däcket alltså... Jag pumpade det... Efter bara några hundra meter var det HELT TOMT igen! Ska det behöva vara så? Jäkla skitgrejer!

Nä ni, snart får vi fikabesök av svärisarna och gänget. Bäst att man tar reda på sitt griniga barn innan dess ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0