Brum brum

Ja, alltså den riktiga anledningen till att jag var uppe så tidigt igår var då inte riktigt att jag inte kunde sova... Det var för att jag & Wilmis skulle ut på äventyr ända till Arboga, för att "överraska" Tessan som fyllde år (hon hade tydligen redan räknat ut att jag skulle dyka upp!). Men eftersom hon läser min blogg i mellanåt så kunde jag ju inte skriva det.

Vi gav oss iväg vid 8-tiden, och gjorde första stoppet för att tanka bilen på Statoil, och andra stoppet på Coop för att köpa massor med spolarvätska och lite färdkost! Hittade även en filt där för 20 kr som Wilma fick till sin vagn! Sen styrde vi mot Arboga. Wilma somnade efter ca 15 min. Sen sov hon hela vägen! Skönt! Hon är ändå inte mycket till sällskap ;) Haha! <3
Vart kaffe & kakor när vi kom fram. Sedan en promenad runt i Arboga. Fyndade lite kläder åt Wilma. Rea på rean var det, så fick ett par jeans, en bodie och en "dregglis" för 202 kr! Ska väl nämna också att det var märket "Name it", så förstår ni hur billigt det var! Blev även en sväng på Dollar Store, där jag kom ut med en kasse med prylar också. Tryckte i oss varsitt Donken-mål också. Onyttiga klubben!
Sen vart den en kopp kaffe innan jag & Wilma åter igen satte oss i bilen och rullade hemåt. Hon sov hela vägen hem också. Duktiga tjejen! Bara jag som haaatar att köra bil när det är mörkt? Blä, och 1½ timme i mörker var inte så kul, så nästa gång åker jag på en helg så Adde också kan följa med! :)

Nu är det en tjej som skriker efter uppmärksamhet från sin gåstol, så ni får väl bilder en annan gång! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0