BVC

Lämnade in bilen på Novation igår, för att få den lagad.
Sedan gick jag över till Moas jobb och hängde där och drack ett par koppar kaffe,
för att sedan låna hennes bil och åka fram och tillbaka till bvc.
7120 gram
66 cm
Nya sköterskan var jättetrevlig, så det här kommer nog bli bra det.
Nästa besök är läkarbesök och sexmånaderssprutan.

Fick med mig Emelie & Emma på vägen tillbaka till Uppsala!
Vi tog en sväng på IKEA - lunch & lite shopping.
Och sedan blev det godisshopping på Coop för att stilla Em's cravings ;)
Köpte lite nya skedar åt Wilma på Babyproffsen,
dom har jättebra, färgglada skedar för 10 kr/st!
Och sedan ringde dom och sa att min bil var klar,
så då gick vi och löste ut den - 1745 kr fattigare... BLÄH!

Beställde kakel till köket också när jag ändå var förbi Moas jobb!
Fotade även kaklet men har inte tid att slänga in bilderna nu.

Jag kom hem strax innan kl 21 igår efter att ha varit en sväng hos N.
Nattade Wilma på en gång, som somnade som en stock!
Och så vaknade hon inte förrän 7.30 i morse!
Vilken tjej alltså, helt jäkla otrolig!

Nu ska jag dricka upp mitt kaffe för att sedan åka till stan med mammsen! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0