Fin dag

Dagen började som sagt strålande, skrutt vaknade väl strax efter 7 och sög i sig en flarra och somnade sedan om igen. Så jag satt och njöt av min frukost i lugn och ro - äggröra & kaffe!
Wilma vaknade lagom till jag behövde klä henne för äventyr, strax efter 8. Sedan begav vi oss iväg mot Emelie & Emma, hämtade upp dem och for ner på Babycafét! Riktigt mysigt var det idag, och kul att se hur mycket alla växt under julen! :) var även några nya där.
Efter cafét åkte vi hem till Em & Em igen för långis! Hämtade upp en av mammorna från cafét på vägen också, som vi lärde känna idag! :)

Sen bestämde jag & Emelie att vi var värda pizza till middag, så vi har dragit iväg våra karlar på pizzamiddag i Uppsala. Sitter nu i bilen på väg hem igen.

Börjar få jätteont i halsen, både jag & Adde. Hoppas inte det är något! Har verkligen inte tid för det nu!!

I morgon funderar vi på att ta en sväng till stan, åka förbi M's nya jobb och ta en kaffe och kolla läget. Sen vete tusan? Vi kanske går en sväng på Ikea också :p

Ha en bra kväll, jag ska bädda ner mig i soffan med en stor kopp te!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0