Finfredag

Vi åkte över till Emelie, Johan & Emma igår. Först grillade vi, och till det fixade Em potatisgratäng & en sallad. Dom andra hoppade ner i badtunnan efter maten, medan jag & Em nattade barnen och kollade på skräckfilm. Sedan bestämde vi oss för att slänga ihop en tiger-sockerkaka. Lagom till den var klar kom grabbarna in, men dom var så trötta så jag & A packade ihop oss och åkte hem.

Om ca 2 timmar ska jag åka iväg på egna 'äventyr', så pappan & Wilma ska få ha en mysdag för sig själva. :)

Har inga planer för kvällen. Var grymt sugen på tacos igår, så kanske blir tacomys ikväll. Får nog tjata lite på gubben då... ;)

Ska fortsätta njuta nu av mitt kaffe för mig själv i soffan. Det ni! ;) Ännu en morgon för mig själv!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0