Fredag den trettonde

Jäkla skitväder då! Var ju superfint i morse/förmiddags. Så vi åkte över till Ditte & Della för en promenad. Tog med Theo också. Så börjar vi gå, och så kom den förbaskade snön!! Vi gav upp ganska fort och gick hem till dem igen. Mös ner oss i soffan med kaffe, digestivekex & goda ostar. Och lite kakor (hehehe).
Tiden bara rann iväg, och helt plötsligt var klockan massor. Nu har jag precis hunnit med en dusch, och ska snart iväg igen. Var snack om att A och J skulle bada badtunna?! Vete fan, men de visar väl sig senare... A tjatar på mig att göra mig klar snart så vi kan åka... Bläää, jag vill bara ta de lugnt en stund...

Nää bäst man gör som karln säger ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0