Fruktpuré är mums

Behöver jag ens nämna att Wilma sovit som en stock i natt?
Hon åt en mega-flaska vid 6 och somnade om igen, sover fortfarande!

Nämnde jag att min duktiga tjej vände sig från rygg till mage i lördags? Hon låg visserligen i soffan hos svärisarna, men hon vände sig! Och hon fick med sig armen också, som alltid annars är i vägen. Däremot har hon inte gjort om det sen dess... Och hon har ännu inte vänt sig från mage till rygg. Kanske beror på att hon aldrig ligger själv på golvet, eftersom vi har en stor, klumpig hund. Men nu har vi skaffat en grind in till vardagsrummet, så nu ska hon få ligga massor på golvet!

Wilma har nu en ny favorit-puré! Igår kväll åt hon en halv burk (stor) av den, och var helt torr efter! Hon mumsade i sig varenda liten droppe av den! Äpple & banan! Vi kör fortfarande burkar för att prova oss fram lite. Oj, vilken dålig mamma man är som inte lagar sin egen barnmat ;)

Nu längtar jag massor efter att få börja renovera vårat kök! Snällaste Moa har lovat att hon ska kakla åt oss, bara jag håller med kaffe och fikabröd! Så vi väntar på att hon ska hitta en lucka innan vi börjar riva bort det gamla kaklet. Vill inte att det ska se ut som skit i hundra år. Läängtaar! Vi har inte gjort någonting i huset förutom Wilmas rum, resten är som när vi köpte det. Så det ska bli skönt att förändra lite. :) 

Ska ta och passa på att äta lite frulle nu innan Wilmisen vaknar! 
Shopping idag!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0