Ny vecka, nya möjligheter

Igår var en skrikig kväll. Inget dög för lillfröken. Fram och tillbaka mellan mamma & pappa, tutte, flaska, ny blöja, inga kläder... Till slut la jag henne på skötbordet (där hon alltid ler) helt naken (som hon trivs bäst). Efter en stund låg hon där och busade med fötterna och flinade i stället. La över henne på mage, som hon egentligen hatar, och hon började leka med sina "Hello Kitty gosar" som hon har på skötbordet. Sen kunde vi amma i lugn och ro :)
Hon har inte sovit jättebra i natt, hon somnade väl närmare 23, åt igen vid 1, och sen sov tills nyss (6.30). Med en del bök. Hoppas hon somnar om igen för jag har haft skitsvårt att sova i natt! Har bara legat och vridit mig, tydligen är/har det varit fullmåne. Ska tydligen kunna påverka sömnen...

Idag ska vi umgås med Wilmas mormor, som har sin "lediga måndag" idag. Hon har gått ner och jobbar bara 90% för att ha tid till annat, så varannan måndag är hon hemma :)
Vi pratade om Ikea och Coop i alla fall, och även han med slangar till min vagn. Måste ha nya innan jag bryter ihop och skickar vagnen på skroten!

Dags att slänga ner lillan i sängen och dra täcket över huvudet, igen ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0