Onsdag

Skulle egentligen fått besök idag, men hon var tvungen att jobba. Så idag blir en hemma-mys-dag för oss själva. Vädret ser väldigt lovande ut, så ska nog släpa ut Wilma och Theo på promenad. Men just nu sover lillan. Hon slocknade här bredvid mig i soffan för en stund sedan.

Hon fick havregröt till frukost, med aprikos-päron-puré nerblandat. Det tycker hon verkligen är smaskens! En riktigt favorit, så den purén ska vi köpa hem mer av, alternativt göra en massa själv. Men vet inte om man kan köpa aprikoser nu på vintern, har inte sett några. Eller inte lagt märke till i alla fall.

Förstår däremot inte att dom stackars barnen gillar burkmaten, för det smakar verkligen superkoncentrerat! Om jag hade varit "tvungen" att äta det där så skulle jag ha spätt ut det, tycker det smakar hur mycket som helst!

Nu vaknade mitt lilla hjärta igen.

Vi har nog inga planer alls denna vecka, förutom att jag ska fram och tillbaka till Rosersberg i morgon och kolla på en bekants vardagsrum, hon ska göra om där och ville ha hjälp. Så ska kolla vad som behöver göras :)

Nu börjar det gnällas i soffhörnet, bäst att man ger henne uppmärksamhet ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0