Sjukling

Känner mig inte alls på topp idag, men är lite bättre än när jag var upp tidigare i morse. Då var jag helt död. Tog en alvedon och la mig och sov igen. Tur att mitt lilla sockergryn inte var bang på att sova lite extra i morse, vi sov till 9.30! :) Nu är det lite bättre, men är tjock i näsan och har fortfarande lite ont i halsen. Ska ta och göra i ordning en stooor kopp te!

Blir inget stan idag, ska vara hemma och verkligen försöka bli friskare så jag kan göra klart det jag håller på med borta hos min bekanta som jag fick spisen av! Känns som att det har prio 1 just nu, (ja alltså om man inte räknar med Wilma), för det får gå före allt roligt för att hon är så snäll! :)

Tror vi ska ta oss ut i alla fall på en kortare, lugnare promenad, det mår man alltid bättre utav. Dessutom är Theo inte så rolig att ha o göra med när han inte får komma ut.

Nej ni, soffmys ska vi ha hela dagen! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0