Skitnatt

Fan vad dåligt jag sovit i natt! Wilma, hon somnade vid 23, vi var borta på middag igår kväll och kom hem sent så det var förståligt! Men kom hem, då låg en av Theos benbitar i min säng, och även huuur mycket småflisor som helst som var supervassa! Har försökt sopa ur sängen en miljard gånger i natt, men inte fått bort allt. Så det har stickts på heela kroppen! Dessutom hade Theo ett stort ben på golvet som han har gnagt på halva natten, tills jag ledsnade och tog bort det. Tur att min ängel har sovit i alla fall. Hon vaknade inte förrän vid 6.30 och åt, somnade om och sover fortfarande! :)

Idag ska mammagruppen till Sigtuna. Vi ska luncha och snacka massa goja! Tyvärr var det en som var tvungen att hoppa det pga lite bvc-besök, så vi blir bara 3. Men det blir nog skoj ändå, om vädret håller i sig! :) Det är svårt att tajma in ett datum som alla kan, vi har nog bara lyckats en gång!

Väldigt seg är min morgon idag. Hade tänkt gå upp tidigt, men eftersom jag sovit så dåligt så tog jag "sovmorgon". Har inte ens fått i mig morgonkaffet än. Har ett stooort glas med kaffe står här. Idag fick det bli "strong" i stället för "normal" (har 3 lägen på kaffemaskinen).
Nej, ska nog inte klaga, men det är ju typiskt att det ska vara något annat som stör nattsömnen när prinsessan faktiskt sover! Och faktiskt, för att skryta lite, så har hon senaste nätterna sovit ca 22-07 - mat - somna om till runt 9 tiden! Alltså borde hon vakna snart!

Ska sörpla i mig mitt kaffe nu, ha en fin måndag! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0