Sömnlös

Här ligger jag klarvaken. Vaknade och trodde det var dags att gå upp... Men tydligen inte! Mina små ögonstenar ligger och sover, allihop! Och här ligger jag vaken. Det är alldeles för varmt här! Men kan ju inte direkt öppna altandörren, då lär man bli sjuk!

Kan berätta om dagen som var. Var helt inställd på en heldag här hemma (tråååkigt), men så fick jag sms av Em som undrade om vi ville ses på en promenad, och även låta våra hundar träffas. Hon har också en Rottweiler! Självklart ville vi det!
Hundarna var så himla duktiga, men vi hade inte förväntat oss så mycket annat eftersom vi har världens snällaste vovvar! :) Theo var dock lite dragig, men han blir sån när det kommer massa nya dofter. Då ska han helt plötsligt rakt ner i diket. Väldigt drygt när man ska försöka styra en barnvagn också!

Ställde mig och rullade köttbullar och kokade potatis när jag kom hem från Em. Jag måste bara säga det att jag är grym på att göra goda köttbullar. Och dom blir fina också! Adde sa igår att "hade jag inte vetat bättre hade jag trott dem var köpta". Då har man lyckats med runda köttbullar ;)

Var sedan iväg och satte upp en fondvägg hos fröken N igår kväll. Grymt snygg! När jag kom hem försökte A natta Wilma, men det är visst bara mammsen som duger riktigt bra. Så fick ta henne, och då somnade hon direkt efter lite mys och bus (hade saknat tokfian!).

Jaha och nu ligger jag här. Ska upp om 3 timmar, för jag ska lämna in bilen på verkstad för en liten koll runt 7-tiden. Så blir billös i några timmar. Dom visste nämligen inte när dom skulle ha tid att titta på den... Moa var i alla fall så snäll att jag får låna hennes bil idag! Hon jobbar precis bredvid där jag ska lämna in bilen, och hon jobbar ändå 7-18, så hon behöver den inte på dagen. Vilken räddare!
Ska nämligen på BVC vid 10.30. Sista drop-in tiden med vår sköterska, sen slutar hon och vi får en ny tant. Tråkigt då vi kom riktigt bra överens med henne... Men den andra är säkert också bra! Dom skulle gå dubbelt nu sista veckan så ska passa på att träffa den nya också. För nästa gång vi ska träffa henne är det sprutdags! Och det är tillräckligt läskigt!

Nej ni nu ska jag försöka sova igen, får se hur det går... Just nu svamlar jag bara på... ;) natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0