Söndagsmys

Myser i soffan med hela familjen med popcorn framför Wallander. Wilma somnade strax innan 21 och ligger och snarkar i hörnet på soffan, har inte orkat flytta henne in till sovrummet än. Hon har badat ikväll och skvätt vatten i halva badrummet. Busfrö!
Var in en sväng i stan idag för att köpa plugg till nya barngrinden och fylla på blöjförrådet. Köpte nu storlek 4 på blöjorna, usch vad hon växer min lilla pluttis! Hon blir hela 5 månader på tisdag! Stoppa tiden!!
Tog en sväng på en loppis med Em, hennes storasysters barn hade loppis med klassen för dom samlade till en klassresa tror jag? Fick med 2 par strumpor (nya!) och ett stort gosedjurs-bi (som nu hänger på tork efter några varv i tvättmaskinen). Och även 2 klänningar till Wilma, som snurrar i maskinen just nu. 60 kr fattigare! ;)

I morgon ska vi in till Uppsala med Ditte & Della! Shopping och lunch står på schemat. Har spanat in en vårjacka åt Wilma på Cubus som nog kommer få följa med hem i morgon! Hoppas bara jag hinner få in mina pengar...

Nu ska jag ta och förflytta lillsnarkarn in till hennes nybäddade säng!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0