Ute på vift

Nu är vi ute och far.
Ska förbi Addes grävmaskin,
sen ska han till tandläkaren.
Efter det blir det nog en sväng i stan eller så,
hoppas på lite utemat och kanske en skvätt shopping ;)

Har varit skönt att sova hemma igen,
har ont i ryggen av de inte alltför bra sängarna i stugan...

Igår somnade vår tokbebis strax innan 22,
så då blev det filmmys för mig och hjärtat! <3
Chips på en onsdag - semesterlyx!

Vi passar på att njuta de sista av Addes semesterdagar nu :)
På måndag är det tillbaka till vardagen.
Och på tisdag öppnar babycafet igen :)
Synd bara att vi har BVC mitt i det,
men jag hade nog tänkt gå ändå!
Det är så nära till BVC så kan smita dit snabbt fram o tillbaka :)

Jaha, hur ser Wilmas utveckling ut då?
Jo, hon sitter nästan helt själv kortare stunder.
Sätter man henne mot ryggstödet i soffan så 'reser' hon upp ryggen.
Det bästa hon vet är att stå upp när man håller hennes händer.
Det har det varit länge!
Och nu har hon hittat fötterna,
så dom släpper hon knappt alls ;)
När hon får gröt ska hon hålla skeden själv,
annars äter hon knappt!
Däremot har hon än inte vänt sig varken från mage eller rygg.
Hon är inte så road av att ligga på mage heller ;P

Får se vad dom säger på BVC,
det är nämligen då dags för 4,5 månads utvecklingskontroll :)

Nu har jag inget mer att säga,
kör försiktigt! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0