Våran torsdag

Jo då, vi släpade oss ut i det ruskiga regnvädret, ca 30 min gick vi. Det är inte kul med promenad i detta väder som varit idag. Jag tänkte liksom att Wilma skulle somna så jag kunde duscha. Och det gjorde hon. Men när vi kom hem så vaknade hon, och vägrade somna om. Så ingen dusch för mamman inte...
Packade ihop våra grejer och begav oss iväg för att kika hos vår bekant på hennes vardagsrum. Myyycket jobb, men hon fick massa tips så får se vad det blir. Efter det åkte vi förbi Sandras jobb på Arlanda. Fikade en suuupersmarrig chokladtårta (som jag blev bjuden på för att jag 'hade en så uuuurgullig bebis') och en supersmarrig caramell-latte! Blev bara där i en timme, för vet ni vad det kostar att parkera på Arlanda!?!? 98 fucking spänn för 1 timme! Det är inte klokt! Tur att fikat vart billigt ;)

När jag kom hem var hjärtat redan hemma, och strax efter kom Ullis & Håkan med ett paket lövbiff och ett kilo pommes. Mumsmiddag på en torsdag. Efterrätt hade dom med också i form av kärleksmums! Sen hyrde vi Smurfarna och poppade popcorn! (vi har äääntligen fått igång vårt 'on demand', så nu hyr vi film hela tiden, hihi).

I morgon hoppas vi på fint väder, för i så fall ska vi promenera med Ditte & Della :)

Ska försöka sova nu... Igen... Är tokpigg så får väl se hur de går...
God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0