Varning för deppigt inlägg

Att en kväll kan börja så himla fint, fortsätta och vara superbra, för att sedan bara tvärvända och bli en djup besvikelse. Känner mig tom, förbannad, besviken... Men samtidigt ändå väldigt glad. Så mycket blandade känslor, allt känns kaos. Jag känner att jag tappar orken.

Deppig tjej. Eller bara extremt känslig och övertrött.
Ta detta med en nypa salt, hormonerna spökar ibland.

Borde nog egentligen sova. Wilma vill bergis upp om max 6 timmar, om jag har tur. Han här bredvid lär väl sova hela dagen i morgon, så mycket som han druckit ikväll. Blir nog en långpromenad med Wilma och Theo om vädret tillåter. Måste nog rensa huvudet. Skulle behöva en vän att spy ut skit till...

Äh sov gott, eller nåt!


Kommentarer
Postat av: Tess

<3

2012-01-08 @ 11:18:02
URL: http://motherwomanwife.blogg.se/
Postat av: Vaniljsockret ;)

Åååh vännen! Önskar jag vore hemma hos dig nu! Vad det än är så hoppas jag att det läser sig och att du bokat in en lååång fika tills jag kommet hem! Love you <3

2012-01-08 @ 12:27:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0