Wilma hjärtar fruktpuréer

Började dagen med lunch hos mamma, för att sedan packa oss iväg till Uppsala. Började på Barnens hus för att skaffa ny slang till vagnen. Sedan blev det IKEA, och sedan Coop. Köpte lite smått och gott, lite plastskålar till Wilmas gröt och puréer, och så massa burkar med olika puréer. När vi åt middag nu fick hon lite aprikos- och päronpuré, det tyckte Wilma var smaskens som tusan! :)

Eftersom hon inte riktigt diggar havregröten, har jag nu tänkt börja försöka med risgröt i stället. Själv tycker jag ju att risgrynsgröt är godare än havregrynsgröt, kanske Wilma också tycker. Vem vet?!

Svängde in hos mormor & morfar och fikade lite på vägen hem från stan. Wilma mumsade majskrokar, och jag & mamma fick prinsesstårta! :)

Har inte bestämt mig om jag ska ner på Babycafét i morgon eller inte... Kanske tar med mig Theo när jag åker till BVC och går med honom på en långis i stället... :)

Nu har jag ju äntligen ny slang så nu kan jag börja med mitt nyårslöfte! :D


Kommentarer
Postat av: Sandra

Vi får börja promenera mer, :D

2012-01-09 @ 22:07:11
URL: http://sandralitzell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0